Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen

Bestellen

Het bestellen van producten kan je 24 uur per dag, 7 dagen per week snel en gemakkelijk online doen. Wanneer de bestelling gedaan is, proberen wij deze zo snel mogelijk te verwerken en op te sturen.

Een bestelling plaatsen doe je door middel van het doorlopen van de volgende stappen:

Stap 1: Kies je product
Selecteer het gewenste artikel en klik op “in winkelmand” om het artikel in de winkelmand te plaatsen. Je kan daarna direct het geselecteerde artikel bestellen of nog verder winkelen.

Stap 2: Winkelwagen overzicht
In de winkelmand zie je het overzicht met alle geselecteerde producten die daarin zijn geplaatst. In dit overzicht kan je nog wijzigingen aanbrengen.  Wanneer de bestelling klopt kan je naar de volgende pagina om de bestelling af te ronden.

Stap 3: Persoonsgegevens
In deze volgende stap kan je inloggen wanneer je al klant bent. Dit doe je door middel van je e-mailadres en wachtwoord in te vullen.

Ben je nog geen lid? Word dan lid voordat je verder gaat met de bestelling. Dit kan door al je persoonsgegevens in te vullen

Betalen

Op de volgende pagina kan je aangeven hoe je het pakketje bezorgd wilt hebben. Meer info over de levering is te vinden onder het kopje “bezorgen”.
De volgende stap is het kiezen van de juiste betaalmethode. De volgende keuzes zijn mogelijk:

– iDEAL
– Creditcard
– PayPal
– Directe bankoverschrijving

Bezorgen

Padeldiscount werkt samen met PostNL voor de bezorging van jouw bestelling. Samen streven wij ernaar om de bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Wanneer je onverhoopt niet thuis bent op het moment van bezorging, dan zal de bezorger proberen het pakket bij de buren aan te bieden. Als de buren het pakket in ontvangst hebben genomen, zal de bezorger een kaart bij jou in de brievenbus doen met daarop het huisnummer waar het pakket is afgeleverd.

Als de buren ook niet thuis zijn dan krijg je een kaart in de brievenbus met daarop een code. Met deze code kun je dezelfde dag nog via de website van PostNL bezorgen aangeven waar en wanneer je het pakket wilt ontvangen. Je kunt dan kiezen uit verschillende dagen en tijdvakken (zowel overdag als ’s avonds). PostNL zal in Nederland en Belgie maximaal 4 pogingen doen om je pakket te bezorgen. Lukt het niet om het pakket te bezorgen? Dan wordt de bestelling naar ons teruggestuurd.

Tip! Ben je niet vaak thuis? Laat jouw bestelling dan afleveren op het werk, bij familie of bij kennissen!

Retourneren

We willen graag dat je tevreden bent met onze artikelen. Wanneer het artikel toch niet helemaal zoals verwacht is, kan het geretourneerd worden. Dit kan zonder reden binnen 30 dagen na aankoop.

Retourvoorwaarden:

Je kunt een artikel zonder reden binnen 30 dagen aan ons terugsturen. Artikelen dienen, voor zover mogelijk, in een stevige kartonnen verzenddoos te worden geretourneerd. Het advies is altijd om de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling te retourneren. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • De retourzending vindt plaats binnen 30 dagen na aankoop
  • Artikelen zijn compleet
  • Het verzoek om een ingevuld retourformulier mee te sturen, maar dit is echter niet verplicht

In het geval dat je een bestelling retourneert die niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoet, zal de bestelling weer naar je teruggestuurd worden.

Kosten retourneren

Retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd en op eigen kosten te worden verzonden. Pakketten die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn, worden geweigerd. We zouden het fijn vinden als je een ingevuld retourformulier bijvoegt, dit is echter niet verplicht. Bij bestellingen die geheel worden geretourneerd betalen wij ook de door jou betaalde verzendkosten terug (€ 6,95 bij PostNL zendingen).

Je kunt jouw bestelling terugsturen naar:

Padeldiscount.nl
Maatweg 13
6871DL Renkum

Tel: +316-52308970
Mail: [email protected]

Verkeerd artikel ontvangen

Wanneer je een ander artikel hebt ontvangen dan je hebt besteld, kun je telefonisch contact met ons opnemen via het nummer of middels ons contactformulier Wij sturen je dan zo spoedig mogelijk het juiste artikel toe.

Beschadigd of defect artikel

Het kan in een enkel geval gebeuren dat het door jou bestelde artikel is beschadigd tijdens het transport, of dat je een defect artikel hebt ontvangen. Als dit het geval is, kun je telefonisch contact met ons opnemen via het nummer +316-52308970 of middels ons contactformulier. Wij zorgen dan zo spoedig mogelijk voor een nieuw vervangend artikel.

 

Contactformulier